Sommarlovet

Väldigt dåligt uppdaterat under sommaren men här är en kort samman fattning:

1. Varit på dansläger i grebbestad, dansade show, musikal och tjejjazz
2. varit i dalarna
3. varit på hoppridläger på skansen, red Bergur (islandshäst)!!! <3
4. Varit med Amanda MYCKET!
5. deltagit i en fotto tävlig "fotta så många hästar som möjligt" mot Amanda
6. Cycklat forshälladalen runt från mig men Amanda för att fotta alla hästar.
7. varit skötare på Hranna (islandshäst)
8. varit med Helena
9. Hjälpt Amanda med ronja (new forest)
10. Hjälpt Anntin att lära Makot (shettis)att bli longskerad
11. hjälpt Anntin att rida Loppan (islandshäst)
12. varit med fellie i hennes sommarstuga
13. varit hemma hos fellie och ridit Jemma (tinker)
14. "Hästligan" bildades och träffades (jag är medlem där)
15. Jag har SKRIVIT MYCKET på "Emeraldas dagbok 1. Dröm hästen."
16. LÄST MYCKET!!!!!!!!!!!! <3<3<3
17. haft skrivar helg med Amanda (på vardag)
18. gjort iordning mitt nya rum
19. flyttat inn i mitt nya rum


Och mycket mycket mer!!!!!!!!!!!!! <3


Snart börjar skolan  :( Men vi får i alla fall en dator.......:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0