Bullkrig!!

Ikväll bakade Erika bullar. Men det blev lite många.......175 närmare bästemt! Så efter maten hade vi bullfest!
Mamma sa att vi fick äta så många bullar vi ville och Erika fick panik när hon så snabbt som möjligt försökte räkna alla bullar. Det finns inget roligare än en lillasyster med bullpanik så jag och Jakob kände oss tvingade att äta fler bullar ;) Jakob langade bullar till mig och vi tryckte i oss så många vi kunde ända tills vi bröt ihop i skratt anfall. Vi hade JÄTTE kul! Hysteriskt trötta syskon som retar sin lillasyster blir lätt skrattanfall. Vi skrattade hela kvällen och flammsade som galningar!  
Okej, det är nog ingen som bryr sig om vad jag har gjort men jag skriver i alla fall.




//
BECKY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0