Tisdag, Onsdag.....

Suck! Teatern är redan avslutad så den kan jag inte gå till. Mamma hämtade mig på skolan för Erika var "sjuk". Sen tränade jag min lilla svarta hund Svea ute i regnet i en time och gick sedan dyblöt inn igen.

SVEA!!!!!!!! (Bild från i höstas)

Men sen när jag gick inn var jag så trött att jag gick och la mig klockan halv sju. Mamma skulle ha homeparty med madame chick och jag orkade inte vara där. När jag vaknade var klockan halv elva! Oups! Jag sommnade nästan genast igen och när jag vaknade sju på morrgonen var jag fortfarande trött! Jag hade sovit i mer än 12 timmar och om jag fortfarande är trött är det deffenitivt något fel på mig. Jag stannar hemma från skolan, den orkar jag deffenetivt inte med idag. Läser ut Eclipse och börjar på Breaking Dawn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0