Bara för att....

Jaha, jag har tråkigt och inget att skriva om......
Idag har jag gjort.... ingenting....
Jo, jag har skrivit mer på min bok och hoppas att jag blir klar med kapitlet idag (vilket jag förmodligen blir) Kanske kommer jag in en bit i nästa kapitel också om jag har insperation och så.....
Det finns ingenting på TV som är intressant.... typ  nyheter, nyheter, någon urtråkig engelsk film.... och typ tecknad barn TV för åldern 1-6..... znark!!!!



JAG SAKNAR MASKOT!!!!!!!!!!!!! Jag skulle varit hos honom idag om jag inte blivit sjuk! blä!!! Jag har inte träffat Maskot på en hel vecka!!!!! Saknar honom sjukt mycket! <3<3<3


Imorrgon är jag frisk, det har jag bara bestämt! För om jag inte går till skolan imorrgon får jag inte åka och rida! Och jag vill värkligen till ridningen imorrgon för jag saknar stallet och hästarna!!!! Vi ska hoppa och jag har förmodligen Jemma eller Musse om han har blivit frisk... <3

I söndags tävlade jag i maskerad hoppning med jemma och vi fick rosett för första gången! :D Mer om tävlingen kommer så fort jag laddat över bilderna på datorn.....

Jag tråkar säkert ut alla som orkat läsa så här långt....förlåt i så fall....hehehe.....:s

jaja nu ska jag försöka att avsluta det här inlägget.....ses

//
//
Becky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0