Klar.....

Pust! Nu är jag ÄNTLIGEN klar med alla läxor!
Svenska läxan klar
Engelska glosorna redovisade jag idag, det gick bra 31 av 33 rätt
No uppgiften är äntligen klar! 933 ord, stolt! Med en massa källor, mål, egna tankar, nästan 500 ords jämförelse och analys och 325 ords fakta om vatten- och kärnkraftverk!!!!
Har dock inte pluggat på franska läxan men jag kan den nästan och jag får nog tid att öva på den i helgen med Amanda
Jag har inte heller pluggat på engelska glosorna vi fick idag med dom ska ju inte in förän nästa vecka så det är lugnt.

Ful bild!

Jag är såååå glad att det är klart!!!!! Nu har jag ledig tid resten av kvällen (klockan är bara kvart över 8..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0